dinsdag 16 september 2014

Bille,s Invitation


Dag allemaal,

Deze maand staat " In the Picture" Bille,s Invitation. Super leuke stencils om de leukste uitnodigingen, felicitatiekaarten, dinner kaarten enz. mee te maken. De stencils zijn heel leuk uitgestanst uit spiegelkarton 8011/0107. Dit geeft het echte effect van het bestek, servies  e.d.
Er zijn 3 mooie stencils in de serie Bille,s invitation: Wijnkoeler 6002/0373,  bestek 6002/0374, glazen 6002/0375, maar ook het Bistro setje uit Bille,s garden 6002/0376 mag niet ontbreken.

Ik heb voor jullie een leuk kaart gemaakt, die je bij een diner of etentje leuk op of naast het bord kunt leggen. Ik heb een romantische variant gemaakt, maar het is natuurlijk ook leuk voor het kerst diner of ander etentje. Binnenin zit een servet, maar je kan ook binnenin het menu schrijven. Het bestek en de glazen heb ik uit spiegelkarton gestansd.






Hierbij het patroon van het kaartje,de doorgetrokken lijnen zijn snijlijnen, de stippellijnen zijn rillijnen.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, liefs Anke

Gebruikte materialen:
6002/0374 Bille,s invitation bestek
6002/0375 Bille,s invitation wijnglazen
8011/0107 Spiegelkarton
6020/0001 Parels wit
6002/0343 Bille,s hearts
6011/0308 Paper bloc Spring
6300/0330 Handmade ribbons
6370/0053 Artificial Flowers roze
6370/0054 Artificial Flowers blauw


4 opmerkingen:

  1. een heel erg leuke en geslaagde creatie !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow, ik zag het net op fb langskomen....
    Super mooi gemaakt Anke!
    Ik sla het patroontje op en wie weet komt het nog eens van pas ;-)

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Ik zag hem net al, dacht dat Ineke dit gemaakt had maar jij bent degene dus. Ik vind dit echt schitterend, echt heel mooi gemaakt!
    Fijne dag,liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig leuk!! Bedankt voor het patroon. Kon het niet laten liggen en vandaag een kerstuitvoering gemaakt.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen