dinsdag 10 mei 2016

Baby...

Dag allemaal,

Veel mensen haken naast hun kaartenhobby. Natuurlijk is het leuk om om je eigen gehaakte knuffeltje ook een bijpassend doosje te maken. Joy!Crafts heeft hiervoor mooi wit kraftkarton. Een stevig karton met een mooie uitstraling.

Ik heb voor dit doosje 2 vellen kraft karton gebruikt van 30,5 x 30,5 cm.
Voor de bodem  heb ik een vel van 30,5 x 30,5 cm gerilt op 7,5 cm aan alle 4 de zijkanten en deze omgevouwen en ingeknipt en in elkaar geplakt, zodat je een doosje krijgt.
Voor het deksel heb ik een stuk karton op maat gesneden  26 x 26 cm en gerild op 5 cm aan alle 4 de zijkanten en deze omgevouwen en ingeknipt. Voordat ik hem in elkaar plakte heb ik eerst het ronde gat in het deksel gemaakt. Daarna beplakt met leuk designpapier uit het Happy bloc. In dit bloc zitten juist allerlei lieve kleuren, zoals grijs, blauw, roze, geschikt voor deze kadootjes met een natuurlijke uitstraling. 

Het sterrenpatroon op het deksel heb ik gemaakt door met het achtergrond embossingstencil sterren te embossen  en daarna te beïnkten. Ook hierin heb ik een rond gat gemaakt, met daartussen een stukje transparant plastic of mica genaamd.



Dit knuffeltje heb ik gehaakt voor een pasgeboren babytje. Ik heb hiervoor het voetje en het woord baby shower van de nieuwe stencils gebruikt. Het woordje shower heb ik er afgeknipt. Maar als het babytje nog geboren moet worden, is het natuurlijk wel heel leuk erop.

Het plaatje komt uit het nieuwe stansvel baby en past precies in het nieuwe cirkel stencil. 





Gebruikte materialen:

1201/0023 Lin & lene sterrenachtergrond
6002/0499 Cutting & Embossingstencil baby
6002/0528 Cutting & Embossingstencil cirkel
6002/0821 Atc polybesa
6011/0038 Happy bloc
6013/0330 Stansvel baby
6300/0504 Decoration touw
6410/0363 Clear stamps Tiny baby words
8089/0233 Kraft karton wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten