donderdag 29 juni 2017

Chalkmarkers...

Dag allemaal,

Deze week komt Joy!Crafts met een geweldig nieuw product en wel de Securit producten. Dit zijn Chalkmarkers en krijtbordjes e.d. in verschillende soorten en maten. Je kunt er de allerleukste creaties mee maken. Voor in huis, op glas, ramen, MDF, maar ook heel leuk te gebruiken voor op kaarten en bij handlettering...
Als je het gebruikt op een gladde ondergrond, zoals glas, krijtbord o.i.d. dan kan je het met een nat sponsje zo weer wegvegen. Op deze manier maak je ook de leukste raamtekeningen.
Ben je nieuwsgierig geworden naar ons assortiment, neem snel een kijkje op de website:
http://www.joycrafts.nl/cat/325-Securit

Ik ben aan de slag gegaan met een super leuke kaart/prent. Ik heb hiervoor als basis ons mooie chalks papier gebruikt. Deze gesneden op het formaat 15 x 15 en deze leuke cactussen op getekend. Cactussen zijn helemaal in, dus verras eens iemand met een zelfgemaakte prent/kaart en lijst hem eventueel in... Succes gegarandeerd!!

Het leuke van dit product is, dat je het ook lekker buiten in de tuin kunt doen. Je heb heel weinig nodig. Een pakje stiften, chalkspapier of juist een leuk kant en klaar krijtbord product. Dus ook voor op vakantie. Lekker creatief bezig zijn en niet teveel meenemen...

Ik heb voor deze prent de chalkstiften in earth kleuren gebruikt en een paar accenten met de felle kleuren roze en wit gemaakt. De earth kleuren zijn dikke stiften, maar je kunt hiermee dikke lijnen trekken, maar ook hele dunne lijntje.



Nu denk je misschien, maar ik kan helemaal niet tekenen. Nee dat kan ik ook helaas niet... Ik heb een leuk plaatje van cactussen op internet opgezocht. En ik ben begonnen met de contouren na te tekenen.


Daarna ben ik vast de grove delen van de cactussen in gaan kleuren, met 2 kleuren blauw en groen, zodat je straks ook wat schaduw krijgt.


Daarna ben ik er nog een paar keer overheen gegaan totdat ik het dicht genoeg vond en ook de juiste kleur had. En dan kan je gaan afwerken met de kleine details.


Houd ons blog in de gaten, want er zullen regelmatig nieuwe ideeën gepost worden.



Gebruikte materialen:
Chalkspapier 8089/0208
Markers 8200/0012, 8200/0013 en 8200/0016



1 opmerking:

  1. Mooi getekend,Anke.Die markers geven een mooi effect.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen